Zitten de verhalen in uw organisatie? Of zitten de verhalen juist bij uw klanten?  Ik weet hoe belangrijk het is om de verhalen van uw ambassadeur klanten uit te werken en op papier te zetten. De mooiste anekdotes komen van hun. En ja die verhalen willen uw nieuwe klanten lezen.

Ik had een klant waar het wat minder bij liep. En we deden ons best om het weer recht te zetten. De gesprekken waren zwaar en diepgaand. Soms ging ik door het stof.

Onze marketing afdeling zat verlegen om een mooi verhaal in hun magazine. Ze belde me op met de mededeling dat ze een van onze beste klanten hadden gebeld voor een interview. Laat dat nu net die klant zijn waar ik door het stof moest gaan om de problemen die er waren op te lossen.

Na het interview belde ik met een staart tussen mijn benen onze tekstschrijver op met de vraag  “hoe is het interview gegaan”?

Hij lachte en maakte een compliment. Wat een geweldige klant hij is 100% tevreden met ons bedrijf vindt de communicatie lijnen fantastisch. Alleen maar lof. Toen ik hem vroeg of er geen negatief woord gezegd was kon hij alleen maar volmondig toegeven, dit is een ware ambassadeur voor jullie bedrijf.